آرشیو شهریور ماه 1401

طراحی اصولی و حرفه ای سایت با مشاوره رایگان

اصول قیمت گذاری طراحی سایت

۴ بازديد
اگر می خواهید بدانید هزینه طراحی وب سایت چگونه و بر چه اساسی محاسبه می شود، به جای درستی مشاوره طراحی سایت آمده اید. اگر برای طراحی وب سایت یا وب سایت فروشگاهی خود به چندین شرکت مراجعه می کنید و با حجم زیادی از اطلاعات مواجه می شوید، ابتدا باید از خود بپرسید که از وب سایت خود چه انتظاری دارید یا بهتر است بگوییم برای طراحی وب سایت خود چه انتظاری دارید. چه امکاناتی در نظر دارید؟ اگر بخواهیم برای طراحی سایت تعرفه ای در نظر بگیریم، قیمت ها از رایگان تا چند ده میلیون متغیر است.
این همه به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایتی که انتخاب کرده اید بستگی دارد. همچنین بستگی به این دارد که از طرف خود چه می خواهید. پس بهتر است به جای اینکه به کارمزد طراحی وب فکر کنید، روی هدف تمرکز کنید و کسب درآمد کنید.
نکات موثر در هزینه طراحی وب سایت
اولویت بندی تصمیم گیری صحیح در مورد بهترین شرکت طراحی سایت با قیمت مناسب باید با اهداف، اولویت ها و بودجه شما مطابقت داشته باشد. حتی کسانی که پول طراحی سایت را ندارند می توانند وب سایت خود را داشته باشند اما با کمی تفاوت. برخی از سایت های سازنده وب سایت برای کسانی که برای داشتن سایت نیاز به سایت دارند از قالب های رایگان اما محدود استفاده می کنند اما همانطور که گفتیم با قالب های محدود و بسیار رایج. دیگر خبری از طراحی گرافیکی سفارشی نیست، دیگر خبری از رنگ‌هایی که با برند یا شرکت شما همخوانی ندارند، و مهمتر از همه، دیگر خبری از تولید محتوا و سئو نیست که بازخورد را به سایت شما هدایت کند. این سایت قالب طراحی ندارد بنابراین تا کنون با بخش هایی آشنا شده ایم که بر هزینه طراحی یک وب سایت تاثیر می گذارد.
اما موضوع دیگری که بر هزینه طراحی وب سایت تأثیر می گذارد، حفظ و بهبود وب سایت شما است. برخی از شرکت های طراحی وب پشتیبانی قوی ارائه نمی دهند یا کوتاه مدت است. شرکت طراحی وب بالوین تا 1 سال وب سایت شما را به صورت رایگان پشتیبانی می کند. شرکت طراحی سایت بالوین حتی در بخش سئو وب سایت شما که یکی از مهمترین زمینه های بازاریابی وب سایت می باشد با تیمی کاملا آموزش دیده آماده کمک به شما می باشد.
نتیجه
اگر در مورد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین جدی هستید، لطفا از قالب های ارزان و از پیش ساخته خودداری کنید. بی ارزش.. برنده نمیشی اگر به دنبال یک وب سایت کاملا حرفه ای هستید، به یاد داشته باشید که یک قالب آماده یا یک وب سایت ارزان پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. ارزان، هوشمندانه نیست. هر شرکتی که به شما هزینه طراحی وب سایت بدهد متعلق به شما است و مطمئن باشید که وب سایتی را به شما تحویل نمی دهد که با قیمت پایین اختصاص داده شده باشد.

6 دلیل مهم برای طراحی سایت با وردپرس

۳ بازديد
یک سوال که اغلب می پرسیم این است: چرا باید از وردپرس مشاوره طراحی سایت استفاده کنم؟ آیا وب سایت قدیمی من به اندازه کافی خوب نیست؟ چرا باید طراحی وب سایت خود را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس تغییر دهم؟
اگر این سوالات را می‌پرسید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله 6 دلیل مهم برای استفاده از وردپرس را به اشتراک می گذاریم. ما همچنین انواع مختلف وب سایت هایی را که می توانید با وردپرس و سایت های محبوب وردپرس ایجاد کنید، معرفی می کنیم.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند (CMS) است.
یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد وردپرس این است که یک پلت فرم وبلاگ نویسی است که اینطور نیست و این تصور غلط رایج بسیار اشتباه است.
در حالی که وردپرس به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی شروع به کار کرد، در طول سال ها به یک سازنده وب سایت قدرتمند و سیستم مدیریت محتوای قدرتمند (CMS) تبدیل شده است.
بهترین بخش در مورد وردپرس سهولت استفاده و انعطاف پذیری آن برای ایجاد انواع مختلف وب سایت است. این دلیل اصلی افزایش محبوبیت وردپرس است. طبق یک نظرسنجی اخیر، 32.3 درصد از کل وب سایت ها با استفاده از وردپرس ساخته شده اند.
به دلیل ویژگی های برجسته، بسیاری از برندهای بزرگ از جمله مجله تایم، فیس بوک، نیویورکر، سونی، دیزنی، گل، نیویورک تایمز و غیره. از وردپرس در وب سایت های خود استفاده کنید.
بیایید نگاهی بیندازیم به این که چرا باید از وردپرس برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید.
وردپرس متن باز و رایگان است
وردپرس یک نرم افزار رایگان است. این بدان معناست که شما در دانلود، نصب، استفاده و اصلاح آن بر اساس نیاز خود آزاد هستید و می توانید از آن برای ایجاد و طراحی هر نوع وب سایتی استفاده کنید.
اگرچه خود نرم افزار وردپرس رایگان است، اما برای نصب آن تنها به یک دامنه و هاست نیاز دارید.
نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. این همان چیزی است که کاربران شما برای دسترسی به وب سایت شما در نوار آدرس مرورگر خود تایپ می کنند، به عنوان مثال www.it-sitedesign.com
میزبانی وب جایی است که وب سایت شما ذخیره می شود.
وردپرس به راحتی قابل ویرایش و سفارشی سازی است
اکثر افرادی که از وردپرس استفاده می کنند نه برنامه نویس هستند و نه می دانند چگونه یک وب سایت بسازند. در واقع، اکثر مردم بدون هیچ دانش قبلی از طراحی وب از وردپرس استفاده می کنند.
برای افراد غیر متخصص، وردپرس یک راه حل عالی است زیرا هزاران قالب وب سایت (تم) رایگان برای انتخاب وجود دارد. یک تم وردپرس مناسب تقریبا برای هر نوع وب سایتی (خواه وبلاگ، سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین) وجود دارد.
سفارشی سازی عناصر وردپرس آسان است زیرا بسیاری از آنها با پنل های سفارشی ارائه می شوند که به شما امکان می دهد رنگ ها را تغییر دهید، لوگوها را آپلود کنید، پس زمینه ها را تغییر دهید، تصاویر زیبا و موارد دیگر را بدون نیاز به نوشتن کد سفارشی سازی برای نیازهای خود به هیچ وجه بنویسید.
همچنین می توانید با استفاده از افزونه ها، ویژگی های مختلفی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.
افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی هستند که می توانید از آنها برای افزودن ویژگی های پیشرفته به وب سایت خود مانند تجزیه و تحلیل، فرم های تماس، عضویت و موارد دیگر استفاده کنید.
راه حل
وردپرس فقط نوشتن متن نیست. این سیستم دارای یک شارژر داخلی است که از فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند.
وردپرس از وب‌سایت‌های oEmbed-enabled پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید ویدیوهای YouTube، عکس‌های اینستاگرام، توییت‌ها و صدای Soundcloud را به سادگی با تایپ URL در ویرایشگر پست جاسازی کنید.

ابزارهای طراحی وب سایت چیست؟

۳ بازديد
برای شروع کار با طراحی وب، باید با ابزارهای این حوزه آشنا شوید و بدانید که از چه ابزارهایی در مشاوره طراحی سایت  استفاده کنید و در چه محیطی مشغول به کار خواهید بود.
برای اینکه یک طراح وب شوید به تجهیزات زیادی نیاز ندارید و حتی می توانید با دفترچه یادداشت و طراحی وب شروع کنید.
به همین منظور ابزار طراحی وب سایت Notepad به صورت آفلاین معرفی شده است که می توانید در هر سیستمی به آن دسترسی داشته باشید و کار خود را شروع کنید.
می توانید از ابزارهای طراحی وب دیگر مانند Dreamweaver vs code و phpStorm برای ایجاد وب سایت استفاده کنید.
در نهایت به یک مرورگر وب نیاز خواهید داشت که بتوانید از آن برای مشاهده تغییرات ایجاد شده در سایت خود مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
ایجاد وب سایت یکی از کارهایی است که برای شروع کار و پیشرفت در این زمینه نیاز به منابع خاصی ندارید و تنها با یک سیستم متصل به اینترنت و حتی یک دفترچه یادداشت یا نرم افزار معرفی شده می توانید وب سایت ایجاد کنید.
درآمد طراحی وب سایت
سوال اصلی طراحان وب این است که درآمد طراحی سایت چقدر است و آیا دستمزد طراحان وب در ایران مبلغ ثابتی است، آیا می توان آن را ارتقا و ارتقا داد؟
درآمد آنلاین بستگی به نوع پروژه ای دارد که از مشتری دریافت می کنید، پروژه وب یا پروژه وب چگونه نمایه دارد، پروژه های منحصر به فرد دریافت می شود و درآمد بالایی خواهد داشت.
باید توجه داشته باشید که یک طراح وب آزاد می تواند درآمد متغیری در مقایسه با یک طراح وب داخلی داشته باشد.
مهمترین عاملی که میزان درآمد یک طراح وب را تعیین می کند، تجربه طراح وب و تجربه و سابقه کاری وی است. اگر می خواهید در این زمینه حقوق بالایی کسب کنید بهتر است یک رزومه قوی تهیه کنید پس رزومه شما باید نمونه ای قوی و پویا از طراحی سایت داشته باشد. تا اینجا در مقاله خود متوجه شده اید که طراحی سایت چیست و با تاریخچه طراحی سایت آشنا شده اید، اما سوال اینجاست که بازار کار طراحی سایت در ایران و خارج از کشور چگونه است و آیا می توان درآمد مناسبی کسب کرد و انتخاب کرد. شغل به عنوان یک طراح وب؟
خوشبختانه شغل ایجاد سایت در ایران از بستر مناسبی برخوردار است و اگر سازنده سایت بتواند مهارت های لازم را کسب کند و در هنر خود حرفی برای گفتن داشته باشد، می تواند بهترین پول را به دست آورد.
طراحان صفحات وب در ایران زیاد نیستند که در طراحی صفحات وب متخصص باشند و این مسیر برای کسانی که می خواهند در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشند بسیار مناسب و مناسب است.
بازار کار طراحی سایت در ایران داغ است و با یادگیری اصول طراحی سایت و داشتن رزومه قوی می توانید ده میلیون یا بیشتر درآمد کسب کنید.
بازار طراحی سایت در خارج از کشور نیز بسیار خوب است و شما می توانید بین 70 تا 120 هزار دلار درآمد کسب کنید. مهم ترین چیزی که درآمد طراحی سایت را تعیین می کند، تخصص طراح وب و تجربه و رزومه وی است.
نتیجه
خوب ما متوجه شدیم که طراحی وب چیست، اما این سوال پیش می آید که هدف از طراحی وب چیست؟ چرا یک وب سایت بسازیم و برای آن وقت بگذاریم؟
به عبارت دیگر هدف از طراحی وب سایت ارتباط با کاربران و جذب مشتریان بیشتر است. اگر وب‌سایتی دارید که نمی‌تواند با کاربران تعامل داشته باشد، واقعاً در رسیدن به هدف خود شکست خورده است و پروژه قطعاً شکست خواهد خورد.
اگر وب سایتی دارید که کاربران را به دیدن صفحات دیگر تشویق می کند و آنها را به سمت صفحات هدف می کشاند و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل می کند، به اهداف طراحی سایت دست یافته اید و این کار را انجام داده اید. کسب و کار: خود را بهبود بخشید و زمان بیشتری کسب کنید.
البته در نظر داشته باشید که هدف از طراحی وب سایت شما در سایت های مختلف متفاوت است و نمی توانید در همه موارد یک هدف را در نظر بگیرید و باید سایت خود را مطابق با اهداف مشترک مشتریان خود طراحی کنید.
گاهی اوقات ممکن است هدف از طراحی یک وب سایت شرکتی برندسازی آن باشد یا هدف از طراحی وب سایت فروشگاهی فروش محصولات بیشتر باشد یا هدف از طراحی وب سایت شخصی نمایش توانایی ها و مهارت های رزومه باشد.

سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی

۳ بازديد
مشاوره طراحی سایت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی امروزه به یکی از نیازهای اساسی انواع کسب و کارها تبدیل شده است. از آنجایی که زندگی بشر با استفاده از اینترنت مرتبط است، ساخت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای گام مهمی در جهت رونق کسب و کار است. برای طراحی فروشگاه اینترنتی باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
اگر شما نیز به دنبال سفارش طراحی سایت فروشگاهی هستید، قطعا سوالاتی مانند نحوه ایجاد سایت فروشگاهی آنلاین، هزینه طراحی سایت حرفه ای، امکانات وب سایت فروشگاهی و ... ذهن شما را به خود جلب کرده است. در زیر به سوالات شما پاسخ کامل خواهیم داد تا بتوانید با اطمینان خاطر و آسودگی خاطر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.
مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی چیست؟
با توجه به استفاده گسترده مردم از اینترنت، ساخت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای ارائه محصولات اقدامی آگاهانه برای افزایش فروش و سود است. طراحی سایت خرید حرفه ای برای کسب و کارها مزایای زیادی دارد که در اینجا به سه مورد از مهمترین مزیت های وب سایت خرید برای شما اشاره می کنیم.
1. هزینه کمتر، سود بیشتر!
یکی از مهمترین مزیت های داشتن یک فروشگاه اینترنتی هزینه پایین آن است. هزینه ایجاد وب سایت فروشگاهی کمتر از هزینه اجاره یا خرید تجهیزات فروشگاه، هزینه های دکوراسیون و تزیین، هزینه حمل و نقل و ... می باشد. بنابراین، از مزایای طراحی وب سایت حرفه ای و محصولات بازاریابی سود بیشتری خواهید برد.
2. رفع محدودیت های زمانی و مکانی
ایجاد سایت فروشگاهی شما را از محدودیت های زمانی و مکانی رها می کند. با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای می توانید از هر جایی که راحت هستید کار کنید. همچنین دیگر محدودیت زمانی برای سفارش نخواهید داشت و فروشگاه شما 24 ساعته باز است! امروزه همه می دانیم که سفارش از فروشگاه اینترنتی آسان تر از خرید فیزیکی است.
3. فروش بیشتر با حذف فضاها
با ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای، مشتریان شما تنها با یک کلیک فاصله دارند. محدودیت های شهر ناپدید می شوند و هزاران نفر از سراسر جهان می توانند از مکان فروشگاه شما بازدید کنند و سفارش دهند.
نتیجه
یکی از مهم ترین سوالاتی که در رابطه با ایجاد وب سایت فروشگاهی مطرح می شود قطعاً به قیمت طراحی سایت فروشگاهی مربوط می شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه طراحی وب سایت تجاری بستگی به این دارد که مشتری به چه ابزاری نیاز دارد. همانطور که قبلاً گفتیم، در مرحله نیازسنجی، توانایی ها و نیازهای مشتری با مشاوره و ارائه نمونه کارها بررسی می شود.

اولین مطالب آزمایشی من

۳ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۳ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.