6 دلیل مهم برای طراحی سایت با وردپرس

طراحی اصولی و حرفه ای سایت با مشاوره رایگان

6 دلیل مهم برای طراحی سایت با وردپرس

۴ بازديد
یک سوال که اغلب می پرسیم این است: چرا باید از وردپرس مشاوره طراحی سایت استفاده کنم؟ آیا وب سایت قدیمی من به اندازه کافی خوب نیست؟ چرا باید طراحی وب سایت خود را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس تغییر دهم؟
اگر این سوالات را می‌پرسید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله 6 دلیل مهم برای استفاده از وردپرس را به اشتراک می گذاریم. ما همچنین انواع مختلف وب سایت هایی را که می توانید با وردپرس و سایت های محبوب وردپرس ایجاد کنید، معرفی می کنیم.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند (CMS) است.
یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد وردپرس این است که یک پلت فرم وبلاگ نویسی است که اینطور نیست و این تصور غلط رایج بسیار اشتباه است.
در حالی که وردپرس به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی شروع به کار کرد، در طول سال ها به یک سازنده وب سایت قدرتمند و سیستم مدیریت محتوای قدرتمند (CMS) تبدیل شده است.
بهترین بخش در مورد وردپرس سهولت استفاده و انعطاف پذیری آن برای ایجاد انواع مختلف وب سایت است. این دلیل اصلی افزایش محبوبیت وردپرس است. طبق یک نظرسنجی اخیر، 32.3 درصد از کل وب سایت ها با استفاده از وردپرس ساخته شده اند.
به دلیل ویژگی های برجسته، بسیاری از برندهای بزرگ از جمله مجله تایم، فیس بوک، نیویورکر، سونی، دیزنی، گل، نیویورک تایمز و غیره. از وردپرس در وب سایت های خود استفاده کنید.
بیایید نگاهی بیندازیم به این که چرا باید از وردپرس برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید.
وردپرس متن باز و رایگان است
وردپرس یک نرم افزار رایگان است. این بدان معناست که شما در دانلود، نصب، استفاده و اصلاح آن بر اساس نیاز خود آزاد هستید و می توانید از آن برای ایجاد و طراحی هر نوع وب سایتی استفاده کنید.
اگرچه خود نرم افزار وردپرس رایگان است، اما برای نصب آن تنها به یک دامنه و هاست نیاز دارید.
نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. این همان چیزی است که کاربران شما برای دسترسی به وب سایت شما در نوار آدرس مرورگر خود تایپ می کنند، به عنوان مثال www.it-sitedesign.com
میزبانی وب جایی است که وب سایت شما ذخیره می شود.
وردپرس به راحتی قابل ویرایش و سفارشی سازی است
اکثر افرادی که از وردپرس استفاده می کنند نه برنامه نویس هستند و نه می دانند چگونه یک وب سایت بسازند. در واقع، اکثر مردم بدون هیچ دانش قبلی از طراحی وب از وردپرس استفاده می کنند.
برای افراد غیر متخصص، وردپرس یک راه حل عالی است زیرا هزاران قالب وب سایت (تم) رایگان برای انتخاب وجود دارد. یک تم وردپرس مناسب تقریبا برای هر نوع وب سایتی (خواه وبلاگ، سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین) وجود دارد.
سفارشی سازی عناصر وردپرس آسان است زیرا بسیاری از آنها با پنل های سفارشی ارائه می شوند که به شما امکان می دهد رنگ ها را تغییر دهید، لوگوها را آپلود کنید، پس زمینه ها را تغییر دهید، تصاویر زیبا و موارد دیگر را بدون نیاز به نوشتن کد سفارشی سازی برای نیازهای خود به هیچ وجه بنویسید.
همچنین می توانید با استفاده از افزونه ها، ویژگی های مختلفی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.
افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی هستند که می توانید از آنها برای افزودن ویژگی های پیشرفته به وب سایت خود مانند تجزیه و تحلیل، فرم های تماس، عضویت و موارد دیگر استفاده کنید.
راه حل
وردپرس فقط نوشتن متن نیست. این سیستم دارای یک شارژر داخلی است که از فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند.
وردپرس از وب‌سایت‌های oEmbed-enabled پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید ویدیوهای YouTube، عکس‌های اینستاگرام، توییت‌ها و صدای Soundcloud را به سادگی با تایپ URL در ویرایشگر پست جاسازی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.