چگونه یک وب سایت با PHP طراحی کنیم؟

طراحی اصولی و حرفه ای سایت با مشاوره رایگان

چگونه یک وب سایت با PHP طراحی کنیم؟

۴ بازديد
PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت است. زبان PHP یکی از مشاوره طراحی سایت معدود زبان هایی است که به طور خاص برای طراحی وب ایجاد شده است.
php. برنامه نویسی وب سایت با
مترجم php رایگان و متن باز است و می تواند محیط لینوکس و ویندوز را با کیفیت بالا ارائه دهد. بنابراین می توان از آن با وب سرورهای آپاچی و IIS استفاده کرد.
زبان PHP به سرعت در حال توسعه است. با این حال، سازگاری خط جدید با خط قدیمی به حدی حفظ می شود که به ندرت در زبان های دیگر دیده می شود. سازگاری با نسخه های قدیمی به این معنی است که نرم افزار نوشته شده برای نسخه های قدیمی php می تواند در نسخه های جدیدتر php با تغییرات کم یا بدون تغییر اجرا شود.
ایجاد تغییرات کوچک به معنای کاهش هزینه ها در آینده و بهره مندی از آخرین فناوری ها، سرعت بیشتر و امنیت بیشتر با سهولت و انرژی و زمان کمتر است. در حال حاضر بیش از 80 درصد از تمامی سایت های طراحی شده و موجود در اینترنت با طراحی طراحی شده اند. PHP تبدیل به یک زبان شده است. این درصد بالا بدون شک به دلیل مزایای این زبان نسبت به سایر گزینه های موجود است. البته در برخی موارد بسته به نیاز پروژه طراحی وب سایت های مختلف ممکن است نیاز به استفاده از زبانی غیر از PHP داشته باشد که شناسایی و انتخاب آن نیازمند تجربه و دانش است.
ابزارهای مورد نیاز برای طراحی وب سایت به غیر از PHP
php یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است و به تنهایی برای طراحی وب کافی نیست. جدا از اینکه PHP نقش مهمی در طراحی وب سایت ایفا می کند، زبان ها و ابزارهای برنامه نویسی دیگری نیز برای ایجاد و طراحی یک وب سایت با کیفیت مورد نیاز است. برخی از این ابزارها عبارتند از: HTML; CSS، جاوا اسکریپت؛ جی کوئری طراحی گرافیک و نرم افزارهای مرتبط مانند فتوشاپ؛ و تنظیمات وب سرور مانند آپاچی.
HTML روشی برای کدگذاری اطلاعات است که محتوا و ساختار اصلی یک وب سایت را تشکیل می دهد. CSS زبانی است که به این ساختار و محتوا رنگ و طرح می دهد، جاوا اسکریپت زبانی است که این قسمت ها را از استاتیک به پویا تبدیل می کند و جی کوئری ابزاری است که کیفیت و سرعت برنامه نویسی جاوا اسکریپت را بهبود می بخشد.
با ترکیب منطقی و بهینه همه این ابزارها می توانید یک وب سایت حرفه ای که حاوی هسته PHP باشد ایجاد و استفاده کنید.
نتیجه
php ارزان تر از سیستم های دیگر است زیرا مستقیماً از منبع اجرا می شود. این اشتباه توسط فیس بوک و توسعه HipHop حل شد. همچنین از زمان انتشار 7 و نسخه بعدی 7.2 پیشرفت های زیادی در این زبان ایجاد شده که سرعت آن را بسیار افزایش داده است.
با توجه به گستردگی استفاده از PHP، در آینده ایجاد وب سایت یا نرم افزار به این زبان آسان تر خواهد بود. پیدا کردن کارشناسان زبان PHP برای توسعه یا اصلاح سایت یا پروژه PHP شما همیشه آسان است.
نسخه جدید زبان پی اچ پی با پشتیبانی از سیستم های برنامه نویسی شی گرا نسبت به قبل توسعه پذیرتر است. به همین دلیل چندین فریمورک PHP ایجاد شده است که می توان از آنها در طراحی وب سایت به زبان PHP استفاده کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.