آرشیو مهر ماه 1401

طراحی اصولی و حرفه ای سایت با مشاوره رایگان

اهمیت طراحی سایت شخصی چیست؟

۴ بازديد
مشاوره طراحی سایت همانطور که دنیای فناوری و اینترنت روز به روز در حال رشد است، اهمیت طراحی یک وب سایت شخصی قوی تر می شود و به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی مهارت ها و خدمات شخصی خود را ارائه دهند. طراحی وب سایت شخصی نشان دادن هنر شخصی یا فعالیت انسانی در زمینه سیاسی اجتماعی یا تحلیل مشکلات و دیدگاه هاست. اهمیت طراحی وب سایت شخصی موضوع بسیار مهمی است که در قسمت بعدی برای شما توضیح خواهیم داد. طراحی وب شخصی چیست؟ یکی از راه های نشان دادن فعالیت های شخصی افراد به صورت آنلاین، طراحی وب سایت شخصی است. صاحبان وب سایت می توانند تمامی توضیحات و سخنان خود را در قالب طراحی وب سایت برای جذب مشتری ارائه دهند. به این ترتیب افراد زیادی در اکثر نقاط دنیا می توانند از فعالیت های شخصی طراحان وب سایت بهره مند شوند و با یکدیگر آشنا شوند.
چرا طراحی سایت مهم است؟
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا طراحی سایت اهمیت دارد، پاسخ این است که افراد تمام جستجوهای خود را در گوگل انجام می دهند، بنابراین کسب رتبه بالا در گوگل یکی از اهداف هر طراحی سایت است که می تواند مشتریان بسیاری را به سایت ها و کسب و کارها جذب کند. ، این امر با ایجاد یک وب سایت شخصی امکان پذیر است. طراحی سایت سفارشی مزایای زیادی دارد که در این قسمت آن ها را برای شما به اشتراک می گذاریم.
مزایای طراحی وب سایت سفارشی عبارتند از:
• مقرون به صرفه بودن طراحی وب سایت شخصی
اگر هنر خاصی دارید و نمی دانید چگونه آن را ارائه دهید، می توانید با ایجاد یک وب سایت و قرار دادن نمونه کارهایی که می تواند توجه افراد را جلب کند، آن را ارائه دهید. همانطور که می دانید تبلیغات سنتی هزینه زیادی دارد اما با استفاده از تبلیغات مدرن به این معنی که طراحی سایت بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه می دهید، می توانید وارد فعالیت خود در این دنیای عظیم شوید و طرفداران زیادی پیدا کنید.
• دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی
اهمیت طراحی وب سایت شخصی در این است که افراد بدون محدودیت زمانی و مکانی به آن دسترسی داشته باشند، به این معنی که افراد می توانند در هر زمان به راحتی با توانایی های افراد آشنا شوند، بدون اینکه نیازی به رفتن به مکان خاصی از طریق رایانه یا موبایل داشته باشند. تلفن. بودن
• راحتی بازاریابی
تبلیغات در دنیای مجازی و اینترنت نسبت به تبلیغات سنتی راحت تر است، به جای بازدید و صرف هزینه های زیاد و اتلاف وقت و انرژی، می توانید به راحتی با استفاده از دنیای مدرن تبلیغ کنید و تاثیرگذاری بالایی نیز دارد.
• درآمد زیادی کسب کنید
علاوه بر کسب درآمد با استفاده از فعالیت شخصی خود، می توانید به راحتی با استفاده از تبلیغات در سایت های دیگر درآمد کسب کنید.
• مشتریان واقعی را جذب کنید
هنگامی که بازدیدکنندگان به وب سایت شما مراجعه می کنند، با هدف خرید خاصی وارد وب سایت شما می شوند و اگر وب سایتی را پیدا کنند که تمام نیازهای آنها را برآورده کند، جذب وب سایت شما شده و خدمات ما را خریداری یا استفاده می کنند. .
• اینترنت در همه جا
یکی از دلایل مهم طراحی سایت توسط افراد، سازگاری با دنیای امروز است، زیرا مردم ترجیح می دهند وقت و هزینه خود را صرف سفر و برخورد با ترافیک سنگین در خانه خود کنند. یا سر کار باشید و آنلاین خرید کنید.
خلاصه
می توانید برای شروع ساخت وب سایت شرکت های مختلف را بررسی کنید و یک طراح وب سایت شخصی را انتخاب کنید، سپس به نمونه کارها و تیم مورد نظر خود نگاه کنید و در نهایت می توانید شرکت مناسب را انتخاب کنید. یک طراح وب حرفه ای باید دارای سابقه طولانی، دانش گسترده، تجربه گسترده و مهارت های قوی باشد تا بتواند یک وب سایت عالی ایجاد کند. پس با انجام بررسی های لازم و مشاهده نمونه کار مورد نظر، طراح وب خود را انتخاب کنید. موارد اصلی که طراحی وب شما باید داشته باشد:
• سئو و بهینه سازی
داشتن یک وب سایت شخصی با سئو بالا می تواند کاربران بیشتری را به وب سایت شما جذب کند، زیرا به دلیل نتایج جستجوی افراد، آن وب سایت سئو است و کاربران جذب آن وب سایت می شوند.
• گرافیک سایت
یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت گرافیک جذاب است. زمانی که افراد از یک سایت بازدید می کنند، اگر با گرافیک های جذابی مواجه شوند، تاثیر بسیار مثبتی بر ذهنیت بازدیدکننده می گذارد.

هدف از طراحی سایت شخصی چیست؟

۱ بازديد
تک تک طراحان وب سایت اهداف متفاوتی دارند، بنابراین نمی توانیم یک هدف را برای مشاوره طراحی سایت این سایت ها در نظر بگیریم. به عنوان مثال، برخی ممکن است صفحاتی برای نمایش رزومه آنلاین خود ایجاد کنند. برای مثال می توانید رزومه خود را به صورت آنلاین در صفحات سایت خود قرار دهید تا کاربران بتوانند آن را ببینند و با شما بیشتر آشنا شوند.
شما می توانید مقالات زیادی را در سایت خود منتشر کنید، این مقالات می توانند با اهداف مختلفی منتشر شوند، به عنوان مثال هدف از انتشار یک مقاله می تواند صرفا اطلاع رسانی به مخاطب باشد.
طراحی سایت سفارشی چه ویژگی هایی دارد؟
برای موفقیت در طراحی یک وب سایت شخصی باید وب سایت خود را بر اساس اصول و ویژگی های خاصی طراحی کنید. سپس به بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.
طراحی مسئولانه
امروزه بسیاری از افراد از تلفن همراه خود برای دسترسی به وب سایت های مختلف استفاده می کنند. وب سایت شما باید این قابلیت را داشته باشد که به کاربران اجازه دهد با کمک تلفن همراه یا تبلت به سایت شما دسترسی داشته باشند. به این ویژگی که در طراحی وب سایت خود باید در نظر بگیرید، واکنش گرایی نام دارد.
انعطاف پذیری
یکی از ویژگی های مربوط به طراحی وب سایت سفارشی، انعطاف پذیری بالای آن است. سایت شما باید طوری طراحی شود که نیازهای کاربر را برآورده کند.
مقرون به صرفه
طراحی وب سایت شخصی هزینه کمتری نسبت به سایر وب سایت ها دارد. البته قیمت کمتری که برای این سایت ها پرداخت می شود به این معنی نیست که این سایت ها امکانات کمتری دارند، بلکه این سایت ها نیز مانند بسیاری از سایت های دیگر دارای امکانات ویژه هستند.
مدیریت ساده این صفحات
مدیریت سایت های شخصی بسیار ساده تر از سایت های دیگر است و هزینه کمتری نیز دارند. اگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید، باید توجه داشته باشید که این سیستم ها دارای ویژگی های زیادی هستند که هرگز نباید برای مدیریت یک سایت از آنها استفاده کرد.
نتیجه
همانطور که می دانیم سئو در توسعه وب سایت نقشی حیاتی در موفقیت یک کسب و کار آنلاین دارد. کارشناسان سئو باید مهارت های سئوی توسعه وب خود را بررسی کنند و برخی از مهارت های قدیمی را حذف کنند و بر برخی مهارت های جدید تأکید کنند. نادیده گرفتن شیوه های قدیمی سئو در طراحی وب سایت، مانند استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن یا داشتن لینک های ورودی زیاد از طراحی های وب سایت نامرتبط به صفحات در طراحی وب سایت شما، نه تنها امکان پذیر است، بلکه بایدها و نبایدهای بسیار مهم سئو نیز وجود دارد. مورد بحث قرار گرفت. .
آموزش سئو و طراحی سایت تمامی نکاتی که گوگل برای بهینه سازی طراحی سایت منتشر کرده است در این کتاب آمده است. در این کتاب چیزی که در مورد سئو ذکر نشده باشد وجود ندارد و هرکسی که در زمینه سئو اطلاعات دارد می تواند از آن استفاده کند. با توجه به فرآیند و خطای موجود، این کتاب اطلاعات زیادی را هم برای حرفه ای ها و هم برای آماتورها فراهم می کند. مقالات سئو مستعد خطا هستند. امتیازهایی که به طور رسمی توسط گوگل به عنوان یک عامل موثر در نتایج جستجو معرفی شده اند.

یک عامل مهم در هزینه طراحی سایت

۲ بازديد
مشاوره طراحی سایت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به طراحی سایت دارید. ابتدا دامنه و هاست مورد نظر برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا خریداری می شود و سپس نوبت به طراحی قالب مناسب برای سایت می رسد. اولین چیزی که بعد از ورود به صفحه توجه کاربر را به خود جلب می کند طراحی وب سایت است. زیبایی طراحی وب سایت می تواند حس راحتی و آرامش را در کاربر ایجاد کند و او را برای مدت طولانی در صفحه نگه دارد. اگر صفحه نظم خاصی نداشته باشد و رنگ بندی، اندازه فونت و تصاویر استفاده شده روی آن از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، در نگاه اول کاربر از ماندن در صفحه منصرف شده و بلافاصله سایت شما را ترک می کند. آنچه در نظم و ارزش طراحی وب سایت مهم است برای همه افراد حرفه ای و تازه کار مهم است که باید به آن توجه کنیم و در واقع از اشتباه جلوگیری کنیم.
نکته مهم دیگری که باید در هنگام قیمت گذاری طراحی وب در نظر گرفت این است که آیا طراح وب مسئول بهینه سازی در صفحه است یا سئو. سئو در اصل مجموعه ای از فعالیت هاست که موقعیت وب سایت را در نتایج موتور جستجوی گوگل بهبود می بخشد. بخشی از بهینه سازی درون صفحه مربوط به جنبه های فنی سایت است و بخشی دیگر در حین طراحی سایت انجام می شود. اگر طراحی وب سایت بر اساس سئو انجام شود، وب سایت در مدت زمان کوتاهی به نتیجه و هدف مورد نظر که افزایش جذب مشتری و افزایش درآمد فروش می باشد، می رسد.
عوامل مرتبط با هزینه طراحی وب سایت
قبل از قیمت گذاری طراحی وب سایت، نوع وب سایت تعیین می شود، مانند طراحی وب سایت خبری، طراحی وب سایت تجاری، طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین، طراحی وب سایت بازی آنلاین، طراحی وب سایت زنده یا استریم، یعنی پخش آنلاین چند رسانه ای، دانلود یا آپلود فایل طراحی وب سایت. . و بسیاری دیگر.. هر کدام ساختار و ساختار برنامه نویسی و استراتژی خاص خود را دارند.
بهتر است استانداردهای کلی را در خصوص طراحی آن صرف نظر از نوع وب سایت در نظر داشته باشید. رابط کاربری یا رابط کاربری، تجربه کاربری یا UX، به درستی در تلفن های همراه و تبلت ها و تمام صفحه های مورد استفاده، هماهنگ با مرورگرهای مختلف، برنامه نویسی برنامه نویسی سمت سرور، برنامه نویسی سمت کاربر و بسیاری از عوامل دیگر که به زمان صرف شده و انرژی بر روی آن ها، که بر قیمت طراحی وب سایت تاثیر می گذارد.
هزینه نهایی نیز متاثر از تعداد افراد و تعداد متخصصان به کار گرفته شده در توسعه و پیاده سازی وب سایت است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک تیم کوچک یا یک یا دو نفر با پشتیبانی کامل یک وب سایت حرفه ای بسازند. بنابراین، شرکت طراحی سایت باید در نظر داشته باشد که چه تعداد افراد مختلف در پروژه توسعه وب سایت شما مشارکت خواهند داشت و نتیجه نهایی چه خواهد بود.
در دنیای امروز طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت یا سئو را نمی توان به عنوان یک هزینه در نظر گرفت، بلکه می توان آن را بزرگترین سرمایه گذاری در اینترنت دانست. وب سایت ها از نظر محتوا متنوع هستند، از جمله این وب سایت ها. می توان به طراحی وب سایت تجاری، ذخیره سازی اشاره کرد. طراحی سایت، طراحی سایت خبری، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت آژانس مسافرتی و ....
پایان
علاوه بر طراحی سایت و برنامه نویسی، ارزیابی سایت نیز مهم است. قرار گرفتن در صفحه اول یک موتور جستجو و قرار گرفتن در بین 10 سایت اول باعث افزایش ترافیک وب سایت شما و این رتبه بندی می شود، علاوه بر آن تحلیل کلمات کلیدی بر اساس طراحی گرافیکی خوب، برنامه نویسی استاندارد و ساختار و اصول سئوی مناسب.
در واقع شما با طراحی یک وب سایت، محصولات یا خدمات خود را به میلیون ها کاربر در اینترنت معرفی می کنید، از این رو به آن تجارت جهانی می گویند و ساعتلانوین یکی از شرکت هایی است که می تواند این خدمات را به صورت کاملا حرفه ای و حرفه ای ارائه دهد. درک قوانین رتبه بندی مبتنی بر SEO به شما و وب سایت شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

چگونه یک وب سایت با PHP طراحی کنیم؟

۳ بازديد
PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت است. زبان PHP یکی از مشاوره طراحی سایت معدود زبان هایی است که به طور خاص برای طراحی وب ایجاد شده است.
php. برنامه نویسی وب سایت با
مترجم php رایگان و متن باز است و می تواند محیط لینوکس و ویندوز را با کیفیت بالا ارائه دهد. بنابراین می توان از آن با وب سرورهای آپاچی و IIS استفاده کرد.
زبان PHP به سرعت در حال توسعه است. با این حال، سازگاری خط جدید با خط قدیمی به حدی حفظ می شود که به ندرت در زبان های دیگر دیده می شود. سازگاری با نسخه های قدیمی به این معنی است که نرم افزار نوشته شده برای نسخه های قدیمی php می تواند در نسخه های جدیدتر php با تغییرات کم یا بدون تغییر اجرا شود.
ایجاد تغییرات کوچک به معنای کاهش هزینه ها در آینده و بهره مندی از آخرین فناوری ها، سرعت بیشتر و امنیت بیشتر با سهولت و انرژی و زمان کمتر است. در حال حاضر بیش از 80 درصد از تمامی سایت های طراحی شده و موجود در اینترنت با طراحی طراحی شده اند. PHP تبدیل به یک زبان شده است. این درصد بالا بدون شک به دلیل مزایای این زبان نسبت به سایر گزینه های موجود است. البته در برخی موارد بسته به نیاز پروژه طراحی وب سایت های مختلف ممکن است نیاز به استفاده از زبانی غیر از PHP داشته باشد که شناسایی و انتخاب آن نیازمند تجربه و دانش است.
ابزارهای مورد نیاز برای طراحی وب سایت به غیر از PHP
php یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است و به تنهایی برای طراحی وب کافی نیست. جدا از اینکه PHP نقش مهمی در طراحی وب سایت ایفا می کند، زبان ها و ابزارهای برنامه نویسی دیگری نیز برای ایجاد و طراحی یک وب سایت با کیفیت مورد نیاز است. برخی از این ابزارها عبارتند از: HTML; CSS، جاوا اسکریپت؛ جی کوئری طراحی گرافیک و نرم افزارهای مرتبط مانند فتوشاپ؛ و تنظیمات وب سرور مانند آپاچی.
HTML روشی برای کدگذاری اطلاعات است که محتوا و ساختار اصلی یک وب سایت را تشکیل می دهد. CSS زبانی است که به این ساختار و محتوا رنگ و طرح می دهد، جاوا اسکریپت زبانی است که این قسمت ها را از استاتیک به پویا تبدیل می کند و جی کوئری ابزاری است که کیفیت و سرعت برنامه نویسی جاوا اسکریپت را بهبود می بخشد.
با ترکیب منطقی و بهینه همه این ابزارها می توانید یک وب سایت حرفه ای که حاوی هسته PHP باشد ایجاد و استفاده کنید.
نتیجه
php ارزان تر از سیستم های دیگر است زیرا مستقیماً از منبع اجرا می شود. این اشتباه توسط فیس بوک و توسعه HipHop حل شد. همچنین از زمان انتشار 7 و نسخه بعدی 7.2 پیشرفت های زیادی در این زبان ایجاد شده که سرعت آن را بسیار افزایش داده است.
با توجه به گستردگی استفاده از PHP، در آینده ایجاد وب سایت یا نرم افزار به این زبان آسان تر خواهد بود. پیدا کردن کارشناسان زبان PHP برای توسعه یا اصلاح سایت یا پروژه PHP شما همیشه آسان است.
نسخه جدید زبان پی اچ پی با پشتیبانی از سیستم های برنامه نویسی شی گرا نسبت به قبل توسعه پذیرتر است. به همین دلیل چندین فریمورک PHP ایجاد شده است که می توان از آنها در طراحی وب سایت به زبان PHP استفاده کرد.